هتلهای سه ستاره معروف مشهد

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
هتلهای سه ستاره معروف مشهد
ن : arezu ت : شنبه 5 دی 1394 ز : 13:41 | +

هتل الوند مشهد

هتل الوند مشهد در بهترین نقطه از شهر مشهد همجوار با حرم مطهر رضوی افتخار میزبانی از گردشگران  تور مشهد نوروز 1395را دارد. این هتل در ۷ طبقه و ۵۵ واحد طراحی شده که شامل اتاق های روبال هتلی می باشد.

رستوران هتل الوند مشهد: با ظرفیت ۱۰۰ نفر و سرو غذاهای دلپذیر ایرانی , فرنگی , عربی , سوپ ها و انواع سالاد ها و دسر آماده پذیرائی از میهمانان عزیز می باشد.

این هتل دارای سرویس رایگان حرم مطهر به صورت ۴ نوبت رفت و ۲ نوبت برگشت در روز می باشد.

 منوی غذا: ناهار: چلو جوجه , چلو کوبیده , زرشک پلو با مرغ , چلو خورشت قیمه, چلو خورشت قیمه بادمجان,چلو خورشت قرمه سبزی,چلو پاچین ,چلو ماهی قزل آلا همراه با ماست , نوشابه و سالاد

شام: همبرگر, هات داگ ,ماکارانی, جوجه طلایی ,رولت گوشت, شنسیل مرغ ,جوجه سیخی همراه با سوپ و دوغ


هتل صدف مشهد 

هتل صدف مشهد یکی از هتل آپارتمان های 2 ستاره مشهد می باشد که مجهز به کلیه امکانات رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی, حمام , یخچال , تلویزیون , سیستم سرمایش و گرمایش , تلفن می باشد .گردشگران تور مشهد زمستان 94 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن استفاده نمایند.

آدرس هتل آپارتمان صدف مشهد : خیابان امام رضا 14 , دانش شرقی 21


هتل آپارتمان ترنم مشهد

 یک هتل آپارتمان سه ستاره می باشد که  در چند قدمی حرم مطهر (کمتر از 50 متر تا حرم ) یکی از نزدیک ترین هتل آپارتمانهای مشهد نسبت به حرم مطهر میباشد و مکانی مناسب برای اقامت و استراحت گردشگرانتور مشهد دی 94است که در 8 طبقه با 40 واحد اقامتی شامل 16 سوییت 2 تخته ، 16 آپارتمان یکخوابه 4نفره و 7 آپارتمان دوخوابه 6 نفره باضافه یک ، سونا و جکوزی و با چشم انداز منحصر به فرد حرم مطهر.آماده پذیرایی از مهمانان و زائرینتور مشهد بهمن 94 می باشد .

امکانات هتل آپارتمان ترنم مشهد

لابی , کافی شاپ ,  ماهواره , اینترنت در لابی , نمازخانه, چایخانه سنتی , سونا , سرویس تا حرم , صبحانه , رستوران , آسانسور , خدمات خانه داری , تاکسی سرویس , کافی نت , گشت درون و برون شهری .


 هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که دارای 76 اتاق در 6 طبقه و دو فاز می باشد که 10 اتاق دو تخت و 55 اتاق 3 تخت و 11 اتاق 4 تخت می باشد . در این هتل پذیرایی از مهمانانتور مشهد نوروز 95 به صورت صبحانه بوفه و نهار و شام با منوی غذایی که شامل دو نوع غذا است .

امکانات هتل سیمرغ :

لابی ،فولبرد ، رستوران ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات اختصاصی ، صبحانه ، تاکسی سرویس ، آسانسور ، گشت درون و برون شهری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: تور مشهد، ،
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد, هتل های لوکس مشهد,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com